اولین روز مرد

ببین کی خیلی وقته اینجا سر نزده. همونی که حداقل روزی ۴، ۵ بار گذرش به اینورا میفتاد.

جونم برات بگه که زمان بیش از چیزی که می تونم تصورش رو بکنم داره زود می گذره. ۱۶ آذر جشن عروسی گرفتم و الان ۲ بهمن هست در حالیکه احساس می کنم گویی ۲۰ ساله ازدواج کردم.

تو این مدت چندتا ماجرا از سر گذروندیم و هنوز باورم نمیشه همشون تو همین مدت کوتاه اتفاق افتادن. 

چند روز دیگه روز مرده، یادمه پارسال وقتی در جریان آشنایی، روز مرد رو به آقایی که الان همسرمه تبریک نگفتم، کلی بهش بر خورده بود(: امسال روز مرد و تولدشون تقریبا مقارن شده. دارم فکر می کنم اگه متوجه بشه هیچ برنامه ای برای هیچکدوم ندارم چطوری برخورد خواهد کرد. اگه متوجه بشه می خوام پول کادوی تولدشو براش کارت به کارت کنم چی!؟

البته دیروز بهش گفتم که احتمالا هدیه ای در کار نیست. اونم گفت چون روز زن هدیه ای برام نگرفته می تونیم با یه هدیه نزدیک عید همدیگه رو سورپرایز کنیم. هرچند لابه لای حرفاش گفت سه دنگ خونه ای که به نامم کرده هدیه روز زن بوده ولی می دونست اگه بیشتر ادامه بده باز قشقرق می کنم.

+ به مفلس شدن دچار نشیم صلوات

++ عاشق بودن چه شکلیه؟!

  • میس واو

سلام میس واو :)))))

مبارکه :)

خوبین ؟

سلام دختر جون😁
متشکرم. ان شاالله اتفاقای خوب و قشنگ برای شما🌹
خوبم خدا رو شکر. احساس می کنم در کمال سرشلوغی خیلی بی کارم ولی در واقع کمی تا قسمتی درگیر کار و زندگی ام.
می بینم که شما هم در حال غرق شدن در ماجراهای خوابگاه و تحصیل هستی((: دانشگاه خوبه؟ خوش می گذره؟ راستی چه رشته ای می خونی؟

بیشتر اینجا بنویسین :)))) مارو دور نندازین :)

دانشگاه که مثل دبیرستانه . فقط یکم پسر اضافه داره 🗿🚶‍♀️

ولی خوابگاه خوبه . 🤝

بینایی سنجی

می خوام بنویسم ولی چون هروقت فازم منفیه و می خوام غر غر کنم به اینجا سوق داده میشم که غرغرامو بنویسم بیخیال می شم😁
باز تو تو یه شهر دیگه ای. واسه من که تو شهر خودم رفتم دانشگاه دقیقا عین دبیرستان بود. می رفتم دانشگاه میومدم خونه. حتی وقت نمی شد اضافی های دانشگاه رو رصد کنم(:
چه رشته خوبی. می گن بعد از تحصیل پول توشه😅😁 ایشالا که موفق باشی❤

چه حواشی و داستان هایی داره ازدواج. چقدر چالش ایجاد میکنه که در مجردی اصلا به مخیله آدم هم نمیگنجه!

 یکی دیگه هم به ترس هام اضافه شد. نحوه مدیریت عواطف و غلیان های درونی اگه همسرم آینده ام روز مرد رو بهم تبریک نگه یا تولدم رو یادش بره.

زندگی متاهلی تا مدت ها بعد از شروعش پر از سوتفاهمه، حتی چیزای کوچیک می تونن چالشهای بزرگ ایجاد کنن. اونی که تصمیم به ازدواج می گیره باید خودشو برای این چیزا آماده کرده باشه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

گاه نوشت های صورتی من!

من این حروف نوشتم چنان که غیر ندانست تو هم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی

اینجا دختری می نویسد که نمی داند...
♢ خوب است با عادت های بد، یا بد است با عادت های خوب.
♢ آرام است، بعضی وقت ها شلوغ، یا شلوغ است بعضی وقت ها آرام.
♢ شاد است، بعضی وقت ها غمگین، یا غمگین است بعضی وقت ها شاد.
♢ شجاع است، بعضی وقت ها ترسو، یا ترسو است بعضی وقت ها شجاع.
♢ عاشق است، بعضی وقت ها فارغ، یا فارغ است بعضی وقت ها عاشق.
اینجا دختری معمولی از لحظه ها و افکارش می نویسد.

♤ به منظور دنبال شدن، نوشته هامو دنبال نکنید. دنبال کردن نوشته های هرکس کاملا سلیقه ایه.
Designed By Erfan Powered by Bayan